Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
En cours de publication
Archives
Blogue de la RCÉM
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Politiques des rubriques
Matrice de la revue
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Soumissions
Directives pour la soumission de contributions
Matrice de la revue
Réviseurs
Directives à l’intention des évaluateurs
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2013)
Vol. 4 No. 2 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.36834/cmej.v4i2
Publié-e:
2013-11-18
Éditorial
The challenges of educational change: cultural and psychological inertia
Marcel D'Eon, PhD
e1-e3
PDF (English)
Recherche originale
Teaching family medicine residents how to answer clinical questions using QUIPs
Lisa Bishop, Norah Duggan, Heather Flynn
e4-e9
PDF (English)
How do Ontario family medicine residents perform on global health competencies? A multi-institutional survey
Mirella Veras, Kevin Pottie, Tim Ramsay, Vivian Welch, Peter Tugwell
e10-e17
PDF (English)
Parent assessment of medical student skills in ambulatory pediatrics
Erika Persson, Christina Haines, Mia Lang
e18-e27
PDF (English)
Family medicine residents' risk of adverse motor vehicle events: comparison between rural and urban placements.
Fred Janke, Bonnie Dobbs, Rhianne McKay, Meghan Lindsell, Oksana Babenko
e28-e40
PDF (English)
Communications brèves
Medical students' attitudes and perspectives regarding novel computer interface based practical spot test compared to traditional method of practical spot test
Buddhika Wijerathne, Geetha Rathnayake
e41-e48
PDF (English)
Commentaires et Opinions
Student experience of the Health Care Team Challenge™: long-term case competition can improve student competence in interprofessional collaboration
Daniel Ting, Amanda Sutherland, Catherine Donnelly
e49-e51
PDF (English)
Towards a program of focused and applied curriculum research
Marcel D'Eon, PhD
e52-e55
PDF (English)
Resident work hours: why keeping the status quo may not be such a bad thing
Roshan Razik, Marat Slessarev
e56-e62
PDF (English)
Langue
English
Français (Canada)
Advertisements
twitter
Tweets by CmejEditor
Annonces
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires