Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. No. 188 (2019)

No. 188 (2019)

Publié-e: 2019-04-07
  • Table of Contents

    • PDF (English)

Articles

  • British Columbia School Trustees' Use of Research and Information Seeking in Decision Making

    Daniel Laitsch, Christine Ho Younghusband
    • PDF (English)
  • Accountability Testing in Canada: Aligning Provincial Policy Objectives with Teacher Practices

    Derek Copp
    • PDF (English)
  • A National Census of Sustainability in K-12 Education Policy: Implications for International Monitoring, Evaluation, and Research

    Dan Beveridge, Marcia McKenzie, Kathleen Aikens, Kaitlin Strobbe
    • PDF (English)
  • Leadership requirements for school principals: similarities and differences between four competency standards

    Monique Lambert, Yamina Bouchamma
    • PDF (English)
  • Lesbian and Gay Parents’ Experiences and their Relationships with/in Schools: An Alberta Study

    Craig Kenneth Michaud, Bonnie Stelmach
    • PDF (English)
  • From Alternative Schools to School Choice in the Vancouver School District, 1960s to the Neoliberal Present

    Jason Ellis, Ee-Seul Yoon
    • PDF (English)

Book Reviews

  • Book Review - Compassion and Education: Cultivating Compassionate Children, Schools and Communities

    Raghad Ebied
    • PDF (English)
  • Review of Scott Eacott’s book Beyond Leadership: A Relational Approach to Organizational Theory in Education

    Carmen P Mombourquette, Leonard Sproule
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • Français (Canada)
  • English

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.