Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. No. 186 (2018): Special Issue: CJEAP 2nd Annual Review of Books

No. 186 (2018): Special Issue: CJEAP 2nd Annual Review of Books

Publié-e: 2018-08-30
  • Table of Contents

    • PDF (English)

Book Reviews

  • Book review of Sharratt, L. & Planche, B. (2016). Leading Collaborative Learning: Empowering Excellence. Thousand Oaks, CA: Corwin.

    Alain Huot
    • PDF (English)
  • Comparative and International Education: Issues for Teachers, 2nd edition

    Launa Gauthier
    • PDF (English)
  • A pedagogy of discomfort: A review of challenging stories: Canadian literature for social justice in the classroom

    Pamela Malins, Bronwyn Johns
    • PDF (English)
  • Book Review for Policy Transfer and Educational Change by Scott, D., Terano, M., Slee, R., Husbands, C., & Wilkins, R.

    Wei Wei
    • PDF (English)
  • Online, Blended and Distance Education in Schools: Building Successful Programs.

    Siobhan Kellar, W John Williamson
    • PDF (English)
  • The Academic Gateway: Understanding the Journey to Tenure by Sibbald, T. & Handford, V.

    Summer Juliet Cowley
    • PDF (English)
  • Book review of Canadian Handbook of Higher Education Law

    Jude Walker
    • PDF (English)
  • Book Review Lumby, J., & Coleman, M. (2016). Leading for equality: Making schools fairer. London: Sage publications. ISBN: 1473916291, 214 Pages.

    Janet Mola Okoko
    • PDF (English)
  • Ideologies in Educational Administration and Leadership: Book Review

    Hayley Finn, Rita Gardiner
    • PDF (English)
  • Leadership for increasingly diverse schools:Book Review

    Ann Lopez
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • Français (Canada)
  • English

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.