Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2022): CPAI Volume 5, Issue 1
Vol. 5 No. 1 (2022): CPAI Volume 5, Issue 1
DOI:
https://doi.org/10.11575/cpai.v5i1
Publié-e:
2022-06-30
Numéro complet
CPAI.Vol5.Iss1 (English)
Editorial
Mobilizing Knowledge
Brenda M Stoesz; Brandy Usick
1-2
Editorial2022_v5i1 (English)
Invited article
Pens for hire: Part 2
Geoffrey E. Buerger
3 - 20
Buerger2022 (English)
Practitioner Articles
Make it someone’s job: Documenting the growth of the academic integrity profession through a collection of position postings
Lisa Vogt, Sarah Elaine Eaton
21-27
Vogt2022 (English)
Academic Integrity Inter-Institutional Meeting
Ethical use of learning analytics for student support, not surveillance
Jayne Geisel, Hannah Warkentin, Jessica Snow
28
Geisel2022 (English)
Where there's smoke: The library's role in bibliographic analysis of academic misconduct
Josh Seeland
29
Seeland2022 (English)
Integrity hour and the mental health continuum
Lisa Vogt, Breanna Sawatzky, Pamela Villafranca
30
Vogt2022b (English)
Academic integrity in Canada: An author panel for this important new book
Josh Seeland
31
Seeland2022b (English)
Getting off the beaten path: Authentic assessments that enhance teaching, learning and academic integrity
Lisa Vogt, Brenda Mercer
32
Vogt2022c (English)
Développé par
Open Journal Systems
Langue
English
Français (Canada)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires