Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Journal logo for the Canadian Perspectives on Academic Integrity
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 1 (2019): Volume 2, Issue 1

Vol. 2 No. 1 (2019): Volume 2, Issue 1

Volume 2, Issue 1
DOI: https://doi.org/10.55016/ojs/cpai.v2i1
Publié-e: 2019-03-28

Numéro complet

  • CPAI 2.1 PDF (English)

Editorial

  • Maintaining optimism and instilling hope: The work of academic integrity practitioners and scholars

    Brandy Usick
    1-2
    • PDF (English)

Peer-reviewed Research Articles

  • Evaluation of a Tutorial Designed to Promote Academic Integrity

    Brenda M Stoesz, Ryan Los
    3-26
    • PDF (English)

Practitioner Articles

  • U Have Integrity A Gamified Approach to Academic Integrity

    Sarah Elaine Eaton
    27-31
    • PDF (English)
  • Is this in my contract?: How part-time contract faculty face barriers to reporting academic integrity breaches

    Katherine Crossman
    32-39
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

Faire une soumission

Faire une soumission

Mots-clés

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.