Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Canadian Perspectives on Academic Integrity
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2019): Volume 2, Issue 1
Vol. 2 No. 1 (2019): Volume 2, Issue 1
Volume 2, Issue 1
DOI:
https://doi.org/10.11575/cpai.v2i1
Publié-e:
2019-03-28
Numéro complet
CPAI 2.1 PDF (English)
Editorial
Maintaining optimism and instilling hope: The work of academic integrity practitioners and scholars
Brandy Usick
1-2
PDF (English)
Peer-reviewed Articles
Evaluation of a Tutorial Designed to Promote Academic Integrity
Brenda M Stoesz, Ryan Los
3-26
PDF (English)
Practitioner Articles
U Have Integrity
A Gamified Approach to Academic Integrity
Sarah Elaine Eaton
27-31
PDF (English)
Is this in my contract?: How part-time contract faculty face barriers to reporting academic integrity breaches
Katherine Crossman
32-39
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Langue
English
Français (Canada)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires