Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 57 No. 1 (2024): Journal of Educational Thought
Vol. 57 No. 1 (2024): Journal of Educational Thought
DOI:
https://doi.org/10.55016/ojs/jet.v57i1
Publié-e:
2024-05-29
Editorial
Covid, Return to Schools, Mental Problems and the Children
Ian Winchester
1-2
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
Artificial Intelligence and Higher Education: A Brave New World?
Jeffery P. Aper
3 - 30.
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
The Squirrel, Omelette, and the Truths: An Ethnographic Narrative Exploration of Philosophical Dialogue and Literacy with Young Learners
Mila Zhu, Claude Duet
31 - 56
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
The Mandorla Model: Toward Collaboration as Liberatory Pedagogy
Drew X. Coles, Laura Menard
57 - 74
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Addressing the Lacuna in Critical Thinking in Kenyan Secondary School Chemistry Curriculum
Cosmas Masega Ongesa, Karori Mbugua, Jacinta Mwende Maweu
75 - 94
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
The Four 4s Challenge: A Narrative Inquiry into the Mathematical Curriculum Making of a Child
Stavros Georgios Stavrou, M. Shaun Murphy
95 - 120
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
From Multi-versity and Mega-versity, Back to Uni-versity: The impossible Dream of Changing “Incentive Structures” and “Business Model(s)”?
Harvey J. Graff
121 - 144
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English