Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 58 No. 2 (2025): Journal of Educational Thought

Vol. 58 No. 2 (2025): Journal of Educational Thought

					Afficher Vol. 58 No. 2 (2025): Journal of Educational Thought
DOI: https://doi.org/10.55016/ojs/jet.v58i2
Publié-e: 2025-12-07

Editorial

  • Artificial Intelligence and Education in our Time

    Ian Winchester
    109 - 110
    • Accès restreint aux abonnés-es pdf (English)

Articles

  • Extending AI-TPACK: Reframing Teacher Readiness for the Generative-AI Era

    Sunaina Sharma, Monther Elaish
    111 - 134
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)
  • Social Media Use in the United States and Its Educational Effects on Young Adults: A Longitudinal Study

    Fang Dong, William Marquis, Patrick Thygesen
    135 - 156
    • Accès restreint aux abonnés-es pdf (English)
  • Quantum Degrees of Formality in Learning Facilitation: Interrogating the Space Between Formal and Informal Learning

    Christopher W. McAfee, Drew X Coles
    157 - 170
    • Accès restreint aux abonnés-es pdf (English)
  • The Educational Leader’s Role in Guiding Teachers to Declutter Their Classrooms

    Kimberley D. Cocks
    171 - 202
    • Accès restreint aux abonnés-es pdf (English)

Book Reviews

  • The Scholars' Publication Sourcebook: Preparing Academic Manuscripts for Humanities and Social Sciences Journals.

    Chirailym Burgegulova
    203-208
    • Accès restreint aux abonnés-es pdf (English)

Développé par

Open Journal Systems

Abonnement

Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.

Langue

  • Français (Canada)
  • English
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.