Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 49 No. 3 (2016)
Vol. 49 No. 3 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.11575/jet.v49i3
Publié-e:
2018-05-17
Editorial
What Can We Do at Canadian Universities to Make Our Indigenous Students Truly Welcome?
Ian Winchester
227-232
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
The Compleat English Gentleman: Perspectives on Defoe’s Major Unfinished Work
Donald Leinster-MacKay
233-252
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Remembering to Breathe: The Challenges and Rewards of Teaching Mindfulness Practices to Pre-Service Teachers
Lisa J. Lucas, Sandra Kerr
253-264
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Canadian Higher Education Internationalization: Experiences of Chinese Students
Xiaobin Li, Tony Dipetta, Peter deVires
265-284
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
La formation à l’enseignement de l’éthique et culture religieuse au Québec : un défi qui demeure !
Nancy Bouchard
285-302
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Oil Well Control Training and Safety Leadership Skills of Drilling Personnel
Aber Abulhassn
303-320
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Book Reviews
Inclusion of Exceptional Learners in Canadian Schools: A Practical Handbook for Teachers
Georgina H. Davidson
321-324
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Teaching as Scholarship: Preparing Students for Professional Practice in Co mmunity Services
Carllie Necker
325-327
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English