Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 48 No. 1 & 2 (2015)
Vol. 48 No. 1 & 2 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.11575/jet.v48i1%20&%202
Publié-e:
2018-05-17
Numéro complet
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Editorial
The First Fifty Years at the University of Calgary and the First Few in Qatar
Ian Winchester
1-2
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
Broadening the Landscapes of Learning: Language, Culture , Meanin g-Making in a Nursi ng Degree Program
D. William Kay, Mary Gene Saudelli
3-8
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Helping Qatar Achieve its National Vision 2030: One Successful International Branch Campus
Kim Critchley, Mary Gene Saudelli
9-24
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Bridging the Theory-Practice Gap: Situated Learning as a Pedagogical Framework/or Teaching Undergraduate Nursing Students
Jason Hickey, Zohra Hasnani-Samnani, Ken Ryba
25-42
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Muslim Nursing Student Beliefs about Possession States: An Exploratory Survey of Beliefs and Causal Attributions
Jan Marie Graham, Diana White
43-60
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Direct Phonemic Awareness Instruction as a Means of Improving Academic Text Comprehension for Adult Language Learners
M. Gregory Tweedie, Robert C. Johnson, D. William Kay, Jody Shimoda
81-102
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Development of a Clinical Nursing Word List
Jason Hickey, Mohamoud Adam, Ken Ryba, Evelyn Edwards, Mariam Al Neama, Reem Jumah, Maha Al Dosari, Jawaher Al Mohammadi, Hanan Zadeh
61-80
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Book Reviews
Book Review: The Resilient Nurse: Empowering Your Practice
Sharon Carroll
103-106
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
BOOK REVIEW: Teaching and Learning in the Arab World
Marie-Claude Toriida
107-109
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English