Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
No. 201 (2022)
No. 201 (2022)
Publié-e:
2022-12-21
Table of Contents
PDF (English)
Articles
Institutional Approaches to Evaluate Teaching Effectiveness: The Role of Summative Peer Review of Teaching for Promotion and Tenure
Keif Godbout-Kinney, Gavan Watson
PDF (English)
(In)Stability of Test Scores
Stefan Merchant, Jessica Rich, Don Klinger
PDF (English)
The Precarity of Extracurricular Education in Ontario Schools during Labour Strife
Terry Sefton
PDF (English)
Bias in Student Ratings of Instruction: A Systematic Review of Research from 2012 to 2021
Brenda M Stoesz, Amy E. De Jaeger, Matthew Quesnel , Dimple Bhojwani , Ryan
PDF (English)
Policy Implementation in Higher Education: The Dynamics of a Fall Break
Kelly A. Pilato, Madelyn P. Law, Shannon A. Moore, John A. Hay, Miya Narushima
PDF (English)
Conseiller en reconception de cours ou dispenser des accommodements ? Opinions et expériences touchant la contribution de conseillers et conseillères en besoins spéciaux à la reconception de cours inclusifs au niveau postsecondaire
Dr. Burge, Dr. Mazzuca
PDF (English)
Canadian K-12 Schooling During the COVID-19 Pandemic: Lessons and Reflections
Jessica Rizk, Robert Gorbet, Janice Aurini, Allyson Stokes, John McLevey
PDF (English)
Book Reviews
Bennett, P. W. (2020) The State of the System: A Reality Check on Canadian Schools.
Catherine Coyne, Darryl Hunter
PDF (English)
Kutsyuruba, B., Cherkowski, S., & Walker, K. D. (Eds). (2021). Leadership for Flourishing in Educational Contexts. Canadian Scholars
Erika Nelson, Bonnie Stelmach
PDF (English)
Mitchell, B. (2021). A Research Agenda for Graduate Education. University of Toronto Press
Sean Toal
PDF (English)
Elwick, J. (2021). Making a Grade: Victorian Examinations and the Rise of Standardized Testing. University of Toronto Press
Donna Swapp
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Langue
Français (Canada)
English
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires