Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
No. 194 (2020)
No. 194 (2020)
Publié-e:
2020-11-17
Table of Contents
PDF (English)
Articles
The Teacher-Volunteer in Ontario
Michael Mindzak
PDF (English)
Beyond HEQCO’s Skills Assessments
Validation of a Measure of Students’ Academic Capital and Evidence of Grade Inflation in Ontario’s High Schools and Universities
James Cote, J. Paul Grayson, Sharon Roberts, Liang Chen
PDF (English)
Academic Dignity: Countering the Emotional Experience of Academia
Sandra G. Kouritzin, Erica Kolomic, Taylor Ellis, Satoru Nakagawa
PDF (English)
A Relic of the Past: Identification, Placement and Review Committees in Ontario’s Education System
Luke Reid, Gillian Parekh, Robert Lattanzio
PDF (English)
How are you Managing, Ethically Speaking? A Typology Proposal of Ethical Culture
Claire Lapointe, Lyse Langlois, Dominique Tanguay
PDF (English)
Book Reviews
Kövér, A., & Franger, G. (Eds.) (2019). University and society: Interdependencies and exchange.
Diego Sornoza Parrales
pdf (English)
Bouchamma, Y., Giguère, M., & April, D. (2019). Self-Assessment and training: Guidelines for pedagogical supervision. Rowman & Littlefield.
Jim Brandon
PDF (English)
English
Anne Marie FitzGerald
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Langue
Français (Canada)
English
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires