Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. No. 194 (2020)

No. 194 (2020)

Publié-e: 2020-11-17
  • Table of Contents

    • PDF (English)

Articles

  • The Teacher-Volunteer in Ontario

    Michael Mindzak
    • PDF (English)
  • Beyond HEQCO’s Skills Assessments Validation of a Measure of Students’ Academic Capital and Evidence of Grade Inflation in Ontario’s High Schools and Universities

    James Cote, J. Paul Grayson, Sharon Roberts, Liang Chen
    • PDF (English)
  • Academic Dignity: Countering the Emotional Experience of Academia

    Sandra G. Kouritzin, Erica Kolomic, Taylor Ellis, Satoru Nakagawa
    • PDF (English)
  • A Relic of the Past: Identification, Placement and Review Committees in Ontario’s Education System

    Luke Reid, Gillian Parekh, Robert Lattanzio
    • PDF (English)
  • How are you Managing, Ethically Speaking? A Typology Proposal of Ethical Culture

    Claire Lapointe, Lyse Langlois, Dominique Tanguay
    • PDF (English)

Book Reviews

  • Kövér, A., & Franger, G. (Eds.) (2019). University and society: Interdependencies and exchange.

    Diego Sornoza Parrales
    • pdf (English)
  • Bouchamma, Y., Giguère, M., & April, D. (2019). Self-Assessment and training: Guidelines for pedagogical supervision. Rowman & Littlefield.

    Jim Brandon
    • PDF (English)
  • English

    Anne Marie FitzGerald
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • Français (Canada)
  • English

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.