Reflections on academic integrity and educational development during COVID-19

Auteurs-es

  • Ann Gagne

DOI :

https://doi.org/10.55016/ojs/cpai.v3i2.71642

Mots-clés :

academic integrity, assessment, Canada, COVID-19, reflection, teaching and learning

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Références

Armstrong, P. (2020). Bloom’s Taxonomy. Vanderbilt University Center for Teaching. https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/blooms-taxonomy

CAST. (2018). Universal Design for Learning Guidelines. http://udlguidelines.cast.org

Téléchargements

Publié-e

2020-12-09

Comment citer

Gagne, A. (2020). Reflections on academic integrity and educational development during COVID-19. Canadian Perspectives on Academic Integrity, 3(2), 16–17. https://doi.org/10.55016/ojs/cpai.v3i2.71642

Numéro

Rubrique

Reflections

Articles similaires

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

Vous pouvez également Lancer une recherche avancée d’articles similaires à cet article.