Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 43 No. 1 (2009)

Vol. 43 No. 1 (2009)

					Afficher Vol. 43 No. 1 (2009)
DOI: https://doi.org/10.55016/ojs/jet.v43i1
Publié-e: 2018-05-17

Editorial

  • Publishing Academic Journals in the Internet Era

    Ian Winchester
    1-2
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)

Articles

  • Four Explanatory Hypotheses on the Relationship Between University Research and Teaching: A Reflection Based on Empirical Data

    Santiago Nieto Martín
    3-20
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)
  • Engaging Children in Citizenship Education: A Children's Rights Perspective

    R. Brian Howe, Katherine Covell
    21-44
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)
  • Knowing Differently Situated Others: Teachers and Arrogant Perception

    Maureen Ford
    45-64
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)
  • Teaching for Mathematical Dispositions as Well as for Understanding: The Difference Between Reacting to and Advocating for Dispositional Learning

    Alice Merz
    65-78
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)

The Forum

  • How to Develop Students' Imaginations

    Keiichi Takaya
    79-86
    • Accès restreint aux abonnés-es PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Abonnement

Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.

Langue

  • Français (Canada)
  • English
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.